Ograničen zaliha: motor BESPLATAN na svim našim aluminijskim vratima!
Ograničen zaliha: motor BESPLATAN na svim našim aluminijskim vratima!
Moja košarica
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :

Potvrđivanjem kupnje bit ćete terećeni za iznos vaše narudžbe.

Rezervirano


Ukupno prije popusta

 €

Popust

-  €

Code

-  €

Ukupno za platiti (uklj. PDV)

 €


Naručiti Nastavak kupovine

ili

Često postavljana pitanja (FAQ)


Naručiti

Za sva pitanja u vezi Vaših prošlih narudžbi predlažemo da nas kontaktirate putem kontakt obrasca.

    Trenutno dostavljamo u desetak različitih zemalja diljem Europe: Francusku, Njemačku, Španjolsku, Italiju, Belgiju, Nizozemsku i Poljsku. Za otoke: Dostavljamo i na kopnene francuske otoke (npr. Korziku). Međutim, trenutno ne dostavljamo na francuske prekomorske teritorije. Napomena: Važno je kreirati račun u zemlji u koju želite da vam se narudžba dostavi. Na primjer, ako živite u Francuskoj i želite da vam se narudžba dostavi u Francusku, bitno je kreirati račun na web stranici casanoov.fr. U suprotnom, dostava u Francusku neće biti moguća / U suprotnom, nećete moći dostaviti svoju narudžbu u tu zemlju.

    Trenutno Casanoov nudi samo antracit sivu (RAL 7016). Mat pjeskarena bijela boja bit će dostupna vrlo brzo na nekim od naših modela. U budućnosti će Casanoov nuditi razne boje. Točnije, trenutno vam ne možemo ponuditi određenu boju. Za kupnju su dostupni samo proizvodi i boje predstavljeni na web stranici.

    Svi naši proizvodi imaju dvogodišnje komercijalno jamstvo.

    Svjesno smo odlučili da vam ne nudimo telefonski broj s premium tarifom na kojem možda nećete dobiti sve odgovore na svoja pitanja. Nastojimo: Objaviti online sve potrebne informacije (jasne upute i rastavljene prikaze, tehničke specifikacije, ocjene itd.) Odgovoriti na sve vaše pisane zahtjeve u roku od 24 radna sata: pisani odgovori obično su detaljniji i precizniji od telefonskog razgovora. Pozvati naše korisnike ako nam to pomaže da bolje zadovoljimo njihove potrebe. Da biste to učinili, pošaljite nam zahtjev putem obrasca tako da na pitanje u nastavku odgovorite s ne: "Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?"

    Naši se proizvodi prodaju isključivo online. Nažalost, nemamo izložbeni salon u kojem možete provjeriti vizualni izgled naših proizvoda, niti trgovinu u kojoj ih možete kupiti na licu mjesta. Nastojimo pružiti sve tehničke informacije koje su vam potrebne za odabir na našoj web stranici, bilo u Često postavljanim pitanjima ili na našim listovima proizvoda. Na primjer, ako trebate dodatne informacije o: Proizvodu, pogledajte karticu "Trebam informacije o proizvodu". Za dostavu, pogledajte "Trebam informacije o dostavi". Za plaćanje, pogledajte karticu "Trebam informacije o plaćanju". Kako bismo vam dali ideju o konačnom rezultatu i kvaliteti naših proizvoda u stvarnim situacijama, nudimo našim kupcima priliku da predstave svoj rad. Ako želite, te projekte možete pogledati izravno na našoj web stranici. Da biste to učinili, potražite model koji želite; zatim ćete biti preusmjereni na njegovu stranicu proizvoda: Zatim kliknite na karticu "Fotografije kupaca". Zatim ćete biti preusmjereni na sve fotografije koje su objavili naši kupci, a koje nam prikazuju njihove instalacije.  

    Želite li više informacija o Casanoovu? Pozivamo vas da pročitate informacije dostupne na sljedećim poveznicama: Pravne napomene Naše obveze Tko smo mi Želite li nas kontaktirati telefonom? Svjesno smo odlučili da vam ne nudimo telefonski broj s premium tarifom na kojem možda nećete dobiti sve odgovore na svoja pitanja. Nastojimo: Objaviti sve potrebne informacije na internetu (jasne upute i rastavljene prikaze, tehničke specifikacije, ocjene itd.) Odgovoriti na sve vaše pisane zahtjeve u roku od 24 radna sata: pisani odgovori su općenito detaljniji i precizniji od telefonskog razgovora. Pozvati naše kupce ako nam to pomaže da bolje zadovoljimo njihove potrebe. Da biste to učinili, pošaljite nam zahtjev putem obrasca tako da na pitanje u nastavku odgovorite s ne: "Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?" Želite li znati postoje li Casanoov trgovine? Naši se proizvodi prodaju isključivo online. Nažalost, nemamo izložbeni salon u kojem možete provjeriti vizualni izgled naših proizvoda, niti trgovinu u kojoj možete kupiti na licu mjesta. Nastojimo pružiti sve tehničke informacije koje su vam potrebne za odabir na našoj web stranici, bilo u Često postavljanim pitanjima ili na našim listovima proizvoda. Na primjer, ako trebate dodatne informacije o: Proizvodu, pogledajte karticu "Trebam informacije o proizvodu". Dostavi, pogledajte "Trebam informacije o dostavi". Plaćanju, pogledajte karticu "Trebam informacije o plaćanju". Kako bismo vam dali ideju o konačnom rezultatu i kvaliteti naših proizvoda u stvarnim situacijama, nudimo našim kupcima priliku da predstave svoj rad. Također možete pogledati ove projekte izravno na našoj web stranici ako želite. Da biste to učinili, potražite model koji želite; zatim ćete biti preusmjereni na njegovu stranicu proizvoda: Zatim kliknite na karticu "Fotografije kupaca". Zatim ćete biti preusmjereni na sve fotografije koje su objavili naši kupci, a koje nam prikazuju njihove instalacije.

    Pretražite i odaberite proizvod koji Casanoov nudi putem kategorija proizvoda ili izravno putem trake za pretraživanje. Nakon toga ćete doći na stranicu proizvoda: Dodajte željeni artikl(e) klikom na "Dodaj u košaricu". Vaša košarica će se pojaviti s desne strane; sada možete izvršiti narudžbu (ili nastaviti s kupnjom ako vas zanimaju drugi proizvodi). Za narudžbu je potrebno stvoriti korisnički račun (ako je potrebno, pogledajte pitanje "Kako da kreiram svoj račun?") kako bismo znali adresu za dostavu, adresu za naplatu i korisne kontakt podatke kako bi dostavljač mogao zakazati i osigurati dostavu u dobrim uvjetima. * Sve što trebate učiniti je reći nam željeni način plaćanja za registraciju narudžbe, a mi se možemo pobrinuti za sve ostalo! Primit ćete automatsku e-poštu kojom se potvrđuje da je vaša narudžba registrirana. Zatim ćemo pripremiti i poslati narudžbu u sljedećih nekoliko dana. Napredak svoje narudžbe možete pratiti u svom korisničkom području, pod "Moje narudžbe". Nakon što budete preusmjereni na odjeljak "Moje narudžbe", kliknite na "Prikaži detalje" za dotičnu narudžbu: Praćenju svoje narudžbe možete pristupiti klikom na "Prati paket": Napomena: Moguće je da postoji problem s vašim načinom plaćanja koji nam onemogućuje potvrdu vaše narudžbe. Preporučujemo da pregledate informacije navedene u odjeljku s često postavljanim pitanjima "Plaćanje > Plaćanje nije potvrđeno" kako biste razumjeli razloge ovog problema. U tom slučaju primit ćete e-poruku s obavijesti o odbijanju plaćanja za vašu narudžbu.

    Težinu svakog našeg proizvoda, uključujući i svaki paket koji odgovara vašem proizvodu, možete pronaći izravno na njegovom listu proizvoda. Da biste to učinili, potražite model koji želite; nakon toga ćete biti preusmjereni na njegov list proizvoda. Zatim kliknite na karticu "Tehnički dijagram". Tamo je navedena težina, kao i druge informacije specifične za dotični proizvod. Također možete kliknuti na "Tehničke karakteristike". Točnu težinu svakog paketa koji čini proizvod pronaći ćete na dnu odjeljka.

    Promjena smjera otvaranja naših proizvoda podliježe sigurnosnim zahtjevima. Međutim, evo opcija otvaranja koje su vam dostupne ovisno o svakoj vrsti proizvoda: Smjer otvaranja svakih naših vrata i vratašca možete pronaći izravno na njihovom listu proizvoda. Da biste to učinili, potražite model koji želite; zatim ćete biti preusmjereni na njegov list proizvoda: Zatim kliknite na karticu "Tehnički dijagram": Tamo je naznačen smjer otvaranja proizvoda, kao i drugi elementi specifični za dotični proizvod.

    Trenutno nudimo naše proizvode samo s dostavom. Trenutno nemamo rješenje za montažu. Međutim, naša vrata se lako sastavljaju i mogu se relativno brzo instalirati. Kako bismo vam pomogli tijekom cijelog procesa sastavljanja proizvoda, evo informacija dostupnih na svakom od naših listova proizvoda: Dobro je znati: Naši kupci ponekad kontaktiraju obrtnike ili izvođače radova koji su specijalizirani za sastavljanje i ugradnju proizvoda sličnih našima. Stoga možete provjeriti postoje li obrtnici u vašoj regiji koji vam mogu pomoći u dovršetku vašeg projekta. Sve ove informacije možete pronaći na svakom od naših listova proizvoda putem ovih različitih kartica: Na kartici "Tehničke specifikacije": Na kartici "Tehnički dijagram": Na kartici "Upute za sastavljanje":

    Svi naši proizvodi proizvode se u industrijskim razmjerima i isporučuju vam se kao kompleti za samostalnu montažu i ugradnju. Stoga Casanoov trenutno ne nudi proizvode po mjeri u najstrožem smislu te riječi. Međutim, naši su proizvodi dizajnirani tako da svaki od njih zadovoljava vaše specifične potrebe. Doista, kako bismo osigurali da se vaši proizvodi mogu najbolje prilagoditi prostoru namijenjenom za njihovu ugradnju, sva naša vrata, kapije i ograde imaju prednost što se mogu rezati na veličinu samo po širini. Međutim, ova mogućnost prilagodbe nije dostupna za visinu. To je uglavnom zbog profiliranja okomitih uspravnih letvica, koje se ne mogu rezati, jer bi to ugrozilo strukturni integritet proizvoda. Visine koje Casanoov trenutno nudi su: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm i 180 cm. Za promjenu veličine vašeg proizvoda jednostavno izrežite letvice i vodoravne uspravne letvice pomoću odgovarajuće opreme (brusilica sa posebnim aluminijskim diskom, zaštitom za oštrice itd.).

    Za narudžbe gdje su svi proizvodi označeni s "Na zalihi", nastojimo pripremiti vašu narudžbu u manje od 24 sata. Vrijeme isporuke navedeno je na svakoj od naših stranica proizvoda. Da biste to učinili, pretražite željeni model; zatim ćete biti preusmjereni na njegovu stranicu proizvoda: Vrijeme isporuke bit će prikazano izravno na stranici proizvoda, pored gumba "Dodaj u košaricu". Za narudžbe s proizvodima "Na zalihi", priprema i isporuka će se obaviti kada proizvod ponovno bude na zalihi. Nudimo vam dulje vrijeme isporuke kako biste mogli primiti cijelu narudžbu odjednom. Preporučujemo da izvršite dvije odvojene narudžbe ako želite brže primiti proizvode na zalihi i da izvršite drugu narudžbu s proizvodima koje imamo na zalihi. Naši troškovi dostave su besplatni, tako da to neće utjecati na vašu konačnu cijenu.

    Korištenje PayPala je besplatno. Jednostavno kreirajte PayPal račun ili upotrijebite postojeći. Nakon toga bit ćete preusmjereni na dijaloški okvir kojim upravlja PayPal kako biste dovršili plaćanje. Nakon što je plaćanje dovršeno, nakon transakcije primit ćete potvrdu putem e-pošte. S PayPalom nema potrebe da dajete svoje bankovne podatke prilikom plaćanja narudžbe na našoj stranici: vaši financijski podaci ne dijele se s prodavateljem. PayPal šifrira i osigurava vaše podatke te djeluje kao posrednik za dovršetak vaših transakcija na potpuno siguran način. Paypal, po vlastitom nahođenju, nudi četverodijelni sustav plaćanja. Preporučujemo da kontaktirate PayPal kako biste utvrdili ispunjavate li uvjete za ovu opciju.

    Kako biste osigurali da se vaši proizvodi što bolje uklapaju u prostor u koji su namijenjeni za ugradnju, sva naša krilna vrata, vrata i ograde imaju prednost mogućnosti rezanja na veličinu. Međutim, ova mogućnost prilagodbe nije dostupna za visinu. To je dijelom zbog profiliranih okomitih uspravnih elemenata koji se ne mogu rezati, jer bi to ugrozilo strukturni integritet proizvoda. Za promjenu veličine proizvoda jednostavno izrežite letvice i vodoravne uspravne elemente pomoću odgovarajuće opreme (brusilica sa posebnim aluminijskim diskom, zaštita oštrice itd.). Upute za prilagodbu proizvoda možete zatražiti putem našeg kontakt obrasca. Važno je napomenuti da je prilagodba vašeg proizvoda isključivo vaša odgovornost.

    Prvo se morate prijaviti na svoj račun koji se nalazi u gornjem desnom kutu početne stranice: Zatim se prijavite koristeći svoju adresu e-pošte i lozinku. Nakon što dođete na ovu stranicu, kliknite na karticu "Moji osobni podaci": U odjeljku "Moji osobni podaci" možete izmijeniti sva navedena polja. Želite li napraviti promjene koje nisu dostupne na ovaj način? Na pitanje "Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje" u nastavku, odgovorite s ne. Kontaktni obrazac omogućit će vam da nas zatražite za specifične izmjene prema vašim potrebama.

    Na našoj online prodajnoj stranici nudimo dvije vrste motora: za klizna vrata i za krilna vrata. ● Dva modela motora za klizna vrata: Motor RANGER C300 Maksimalna težina vrata: 300 kg Napajanje: 230 V Uključeni pribor: - 2 daljinska upravljača s 4 tipke - Najlonska letva (4 m – 12 komada od 33 cm) Motorizacija TANKER C600 Maksimalna težina vrata: 600 kg Napajanje: 230 V Uključeni pribor: - 2 daljinska upravljača s 4 tipke - Najlonska letva (4 m – 12 komada od 33 cm) - Set od 2 fotoćelije PHOTOCELL - 1 bljeskalica semafora ● Tri modela motora za krilna vrata: Motor RANGER B150 Maksimalna težina po krilu: 150 kg Maksimalna duljina po krilu: 2 metra Napajanje: 24 V Uključeni pribor: - 2 daljinska upravljača s 4 tipke Motor TANKER B250 Maksimalna težina po krilu: 300 kg Maksimalna duljina po krilu: 2,5 metara Napajanje: 24 V Uključeni pribor: - 2 daljinska upravljača s 4 tipke - Set od 2 fotoćelije PHOTOCELL - 1 signalno svjetlo FLASH Sve ove informacije možete pronaći u svakom od listova proizvoda, uključujući tehničke specifikacije, opise i odgovarajuće upute za montažu.

    Casanoov se osobno obvezuje zaštititi sve vaše osobne podatke. Ovi se podaci koriste samo za sigurnu dostavu vaših proizvoda. U skladu s francuskim Zakonom o zaštiti podataka od 6. siječnja 1978., imate pravo pristupiti svojim osobnim podacima, ispraviti ih ili prigovoriti na njih u bilo kojem trenutku. Ovu radnju možete izvršiti: ● Izravno na web stranici u području "Moj račun", a zatim u odjeljku "Moji osobni podaci" ● Pismom našoj Službi za korisnike, nakon čega ćemo učiniti što je potrebno prema vašim zahtjevima

    Problemi s vezom mogu biti uzrokovani nekoliko čimbenika: ●   Pogreška pri prijavi na stranicu:  Možda se pokušavate prijaviti na pogrešnu Casanoov stranicu.  Na primjer, ako ste kreirali račun na casanoov.fr, moći ćete se prijaviti samo na casanoov.fr. Stoga nećete moći naručiti na našim drugim stranicama: casanoov.de / casanoov.es / itd. Stoga se pobrinite da se prijavite na ispravnu Casanoov stranicu na kojoj ste se prethodno registrirali. Napomena: Važno je kreirati račun u zemlji u koju želite da vam se narudžba dostavi. Na primjer, ako živite u Francuskoj i želite da vam se narudžba dostavi u Francusku, važno je kreirati račun na web stranici casanoov.fr. U suprotnom, nećete moći dostaviti svoju narudžbu u tu zemlju. ● Pogreška lozinke: Možda se nećete moći prijaviti zbog pogreške lozinke. U tom slučaju, ako se više ne sjećate svoje lozinke ili ste je izgubili, pozivamo vas da posjetite odjeljak "Trebam informacije o tome kako moj račun funkcionira" gdje ćete pronaći postupak promjene lozinke.

    Adresa za naplatu predstavlja identitet i kontaktne podatke osobe koja naručuje. Adresa za dostavu predstavlja identitet i kontaktne podatke osobe koja će primiti narudžbu. Adresa za dostavu stoga se može razlikovati od adrese za naplatu. Doista, ako želite da vam se narudžba dostavi na adresu koja nije adresa za naplatu (radno mjesto, mjesto za prijenos paketa, vikendica itd.), možete odabrati ponuditi drugu adresu za dostavu. ●   Podaci zatraženi za dostavu olakšat će primitak vaše narudžbe. Korisnost podataka koje treba navesti: - Puna adresa - Ime i prezime - Broj mobilnog telefona (samo za adresu za dostavu kako bismo vas obavijestili o napretku vaše dostave, komunikaciji s dostavljačem itd.) ● Podaci zatraženi za naplatu omogućit će nam da izdamo račun prema vašim potrebama. Korisne informacije koje treba navesti: - Puna adresa - Ime i prezime Po potrebi možete kreirati više adresa za naplatu i dostavu.

    Svi naši proizvodi isporučuju se kao setovi za sastavljanje. Naše smo proizvode dizajnirali i konstruirali tako da ih je lako sastaviti, osiguravajući ugodno korisničko iskustvo. Pružili smo jasne upute za ugradnju koje možete preuzeti. Sav pribor potreban za ugradnju vaših vrata je osiguran, a sve što je uključeno u naša vrata detaljno je opisano u tehničkim specifikacijama i opisu proizvoda. Sve ove informacije možete pronaći na svakom od naših listova proizvoda putem ovih različitih kartica: Na kartici "Tehničke specifikacije" Na kartici "Tehnički dijagram" Na kartici "Upute za sastavljanje" Ako imate bilo kakvih pitanja o ugradnji nakon primitka i sastavljanja vaših proizvoda, uvijek nas možete kontaktirati putem Casanoov kontakt obrasca.

    Casanoov nastoji ponuditi samo proizvode koji su na zalihi za kupnju. Sustav prioritetnih rezervacija omogućuje vam da definitivno unaprijed naručite proizvode koji vas zanimaju za sljedeću pošiljku. Imate potpunu transparentnost u pogledu procijenjenog vremena isporuke za te proizvode. U praksi, jednostavno odaberite proizvode koji vas zanimaju i dodajte ih u košaricu. Prednaručivanje nikada nije bilo lakše s Casanoovom. Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Proizvodi koji se mogu unaprijed naručiti Za prednarudžbu od Casanoova, prvo potražite model koji želite, a zatim ćete biti preusmjereni na stranicu proizvoda: Zatim kliknite na gumb "Prednaruči", dostupan i vidljiv na svakoj od naših stranica proizvoda: Bit ćete preusmjereni na stranicu za prijavu: Za potvrdu zahtjeva za prednarudžbu morate biti prijavljeni na svoj Casanoov račun: Ako već imate račun: unesite svoju adresu e-pošte i lozinku koju koristite za svoj Casanoov račun i kliknite "Prijava". Ako ste novi na Casanoovu: Kliknite na "Registriraj se", a zatim kreirajte svoj Casanoov račun. Nakon što se prijavite ili registrirate, dovršite svoju prednarudžbu i osigurajte prioritetnu rezervaciju za buduće dolaske. Potvrdna e-pošta za vašu prednarudžbu bit će vam automatski poslana. Sve što trebate učiniti je pričekati da vaš proizvod ponovno bude na zalihi i stigne vam kući! (Poslat ćemo vam e-poštu da vas obavijestimo!)

    Prvo morate pristupiti stranici za prijavu koja se nalazi na vrhu stranice s ikonom znaka. Doći ćete na sljedeću stranicu, kliknite na "Zaboravljena lozinka": Zatim jednostavno unesite svoju adresu e-pošte i ubrzo nakon toga bit ćete obaviješteni o promjeni lozinke (e-pošta može završiti u mapi NEŽELJENA POŠTA, provjerite mapu NEŽELJENA POŠTA). Sada se možete prijaviti na svoj račun s novim podacima za prijavu.

    Račun možete kreirati izravnim klikom na ikonu koja predstavlja lik u gornjem desnom kutu. Nakon toga doći ćete na stranicu za prijavu i/ili registraciju; jednostavno kliknite na "Registriraj se". Sada jednostavno ispunite obrazac za kreiranje računa svojim osobnim podacima (titula, prezime i ime), kao i svojom adresom e-pošte. Zatim odaberite svoju povjerljivu lozinku. Sve što preostaje je potvrditi svoj račun klikom na "Kreiraj moj račun".

    Nedostupni proizvod ne može se naručiti. Međutim, ako vam se ukaže potreba za nedostupan proizvodom, možete biti obaviješteni kada se vrati na zalihu. Evo postupka: Da biste to učinili, potražite model koji želite; zatim ćete biti preusmjereni na stranicu proizvoda: Zatim kliknite gumb "Obavijesti me" u donjem desnom kutu stranice proizvoda: Bit ćete preusmjereni na stranicu za prijavu: Za potvrdu upozorenja morate biti prijavljeni na svoj Casanoov račun: ● Ako već imate račun: unesite svoju adresu e-pošte i lozinku koju koristite za svoj Casanoov račun i kliknite na "Prijava". ● Ako ste novi na Casanoovu: Kliknite na "Registriraj se", a zatim stvorite svoj Casanoov račun. Nakon što se prijavite ili registrirate, otvorit će se ova stranica koja potvrđuje stvaranje vašeg upozorenja za proizvod koji vas zanima: Sve što trebate učiniti je pričekati, mi ćemo se pobrinuti za ostalo i obavijestiti vas čim se vrati na zalihu! Napomena: Ako proizvod više nije dostupan, obavijestit ćemo vas o prodaji čim saznamo za nju.

    Točne mjere svakog našeg proizvoda možete pronaći izravno na njegovom proizvodnom listu. Da biste to učinili, potražite željeni model i bit ćete preusmjereni na njegov proizvodni list: Zatim kliknite na karticu "Tehnički crtež": Tamo su navedene točne mjere proizvoda, kao i drugi elementi specifični za dotični proizvod. Također možete kliknuti na "Tehničke karakteristike" Točne mjere dotičnog proizvoda pronaći ćete na prvoj poziciji:

    Možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca, u odjeljku "Pitanja o proizvodu". Učinit ćemo sve što možemo kako bismo vam pružili svu potrebnu pomoć i odgovorili na vaša pitanja o našim proizvodima. Sustav pitanja i odgovora bit će implementiran vrlo brzo za svaki naš proizvod kako bi i vaša pitanja mogla pomoći Casanoov zajednici u njihovom izboru!

    Casanoov dizajnira i stvara svoje proizvode s jedinim ciljem zadovoljavanja vaših potreba. Uskoro: Ovaj status na našim proizvodima znači da je njihov povratak na zalihu definiran približnim datumom. Ove informacije vidljive su na našim listovima proizvoda ispod kratkog opisa. U ovom slučaju, možete koristiti funkciju "Upozori me" kako biste bili obaviješteni kada se proizvod vrati na zalihu ako ste zainteresirani. Da biste pratili ovaj postupak, pozivamo vas da pogledate naša često postavljana pitanja u odjeljku "Upozorenje, kako to učiniti?". Žrtva vlastitog uspjeha: U svim slučajevima, to su proizvodi čija je zaliha rasprodana; artikli bez zaliha tada se objavljuju kao "Nedostupni". Ovaj će se proizvod obnoviti, ali trenutno nije rasprodan i još nemamo datum povrata koji bismo mogli navesti. Kao i u prethodnom slučaju u vezi s artiklima "Uskoro", možete stvoriti upozorenje koje će vas obavijestiti kada ponovno postanu dostupni. Ponekad je vjerojatno da određeni proizvodi više ne ispunjavaju očekivanja Casanoov zajednice. U tim slučajevima možemo prekinuti proizvodnju određenih artikala kako bismo ponudili nove asortimane koji bolje ispunjavaju vaša očekivanja. Uvijek nas možete kontaktirati kako biste saznali hoće li se ovaj proizvod u nekom trenutku obnoviti, a ako to nije planirano, možemo vam ponuditi razne alternative za slične proizvode.

    Znamo da će proizvodi uskoro stići u naša skladišta, ali radije bismo vas upozorili na ovaj status. Konkretno, nudimo vam mogućnost da osigurate svoje proizvode kao prioritet, unesete način plaćanja i naručite kao i obično. Plaćanje će tada biti trenutno, a vaša rezervacija trajno blokira buduće zalihe. Zajamčeno ćete primiti svoj proizvod. Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Proizvodi koji se mogu rezervirati

    Trenutno ne nudimo ovaj način plaćanja. Trenutno je u pregledu, ali trenutno nije dostupan u vašoj zemlji. Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Mogućnosti plaćanja

    Casanoov nudi dvije mogućnosti plaćanja: - Paypal 4x Ovu opciju nudi naš platni partner Paypal. Casanoov trenutno implementira ovu opciju. Ova opcija bit će vam ponuđena izravno kada dovršite svoju narudžbu kao način plaćanja. Koji su uvjeti prihvaćanja? Uvjeti za opciju plaćanja putem Paypala su na njihovoj diskreciji. Možete ih kontaktirati kako biste utvrdili koje su vam opcije dostupne. - 3XWEB i 4XWEB od FRANFINANCE Casanoov vam putem Franfinancea (Société Générale Group) nudi mogućnosti plaćanja kreditnom karticom na 3 i 4 rate. Mogućnost plaćanja kreditnom karticom na 3 i 4 rate omogućuje vam plaćanje narudžbe u mjesečnim ratama. Različiti iznosi bit će terećeni s računa povezanog s vašom kreditnom karticom. Mogućnosti plaćanja na 3 i 4 rate prihvatljive su za iznose narudžbi između 100 i 4000 eura. Ova opcija zahtijeva naknadu za upravljanje: - Za plaćanje u 3 rate, naknada za upravljanje iznosi 1,5% iznosa vaše kupnje, ograničeno na ukupni iznos od 15 €. - Za plaćanje u 4 rate, naknada za upravljanje iznosi 2,2% iznosa vaše kupnje, ograničeno na 20 €. Neki primjeri: Vaša narudžba iznosi 1200 €. Odabrali ste plaćanje u 3 rate. Plaćate 3 rate od 405 €. Ukupni iznos za plaćanje: 1215 €. Vaša narudžba iznosi 1200 €. Odabrali ste plaćanje u 4 rate. Plaćate 4 rate od 306 €. Ukupni iznos za plaćanje: 1218 €. Koji su uvjeti prihvaćanja? Ponude obročne otplate tvrtke Franfinance (Société Générale Group) rezervirane su za punoljetne osobe koje imaju bankovnu karticu važeću najmanje 4 mjeseca nakon datuma potpisivanja ugovora o obročnoj otplati i čije korištenje nije podložno sustavnom zahtjevu za autorizaciju (posebno Visa Electron i Maestro kartice). Pod uvjetom da Franfinance prihvati ponudu obročne otplate - 719 807 406 RCS Nanterre - NÓRIAS 07 008 346. Imate pravo na zakonsko razdoblje odustajanja od ugovora od 14 dana od datuma prihvata ugovora o obročnoj otplati. Više informacija u našim Općim uvjetima i odredbama > Načini plaćanja

    Casanoov se okružio priznatim partnerima u svijetu načina plaćanja. Ovi različiti načini plaćanja su, naravno, svi sigurni. To nam omogućuje da vam ponudimo širok raspon načina plaćanja! Načini plaćanja po državama Francuska: Kupnja je moguća na casanoov.fr sljedećim metodama: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB na 3 rate (Franfinance), CB na 4 rate (Franfinance), Trenutni prijenos (Fintecture) Belgija: Kupnja je moguća na casanoov.be sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Irska: Kupnja je dostupna na casanoov.ie sljedećim metodama: Visa, Mastercard i PayPal. Luksemburg: Kupnja je dostupna na casanoov.lu sljedećim metodama: Visa, Mastercard i PayPal. Njemačka: Kupnje su dostupne na casanoov.de sljedećim metodama: Visa, Mastercard i PayPal. Austrija: Kupnje su dostupne na casanoov.at sljedećim metodama: Visa, Mastercard i PayPal. Španjolska: Kupnje su dostupne na casanoov.es sljedećim metodama: Visa, Mastercard i PayPal. Portugal: Kupnja je moguća na casanoov.pt sljedećim metodama: Visa, Mastercard, PayPal Italija: Kupnja je moguća na casanoov.it sljedećim metodama: Visa, Mastercard, PayPal Nizozemska: Kupnja je moguća na casanoov.nl sljedećim metodama: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Poljska: Kupnja je moguća na casanoov.pl sljedećim metodama: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Danska: Kupnja je moguća na casanoov.dk sljedećim metodama: Visa, Mastercard, PayPal Finska: Kupnja je moguća na casanoov.fi sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal Švedska: Kupnja je moguća na casanoov.se sljedećim metodama: Visa, Mastercard, Paypal Sve ćete ih pronaći prilikom plaćanja i možete odabrati jednu koji vam najbolje odgovara! Više informacija u našim Uvjetima i odredbama > Načini plaćanja. Više informacija o Fintectureu: Fintecture je rješenje za trenutno plaćanje putem bankovnog transfera koje je odobrila Banque de France. S Fintectureom plaćajte svoje kupnje izravno sa svog sigurnog bankovnog računa. : 1-Odaberite svoju banku 2-Prijavite se sa svojim uobičajenim bankovnim podacima 3-Potvrdite transakciju 4-Potvrdite transakciju na svom mobitelu 5-Vaše plaćanje je potvrđeno. Glavne prednosti plaćanja s Fintectureom: Niste ograničeni u iznosu svojih kupnji i vaši limiti kreditne kartice neće biti pogođeni Ne morate unositi svoj IBAN ili podatke o kreditnoj kartici Vaša će narudžba biti odmah obrađena (za razliku od tradicionalnog bankovnog transfera).

Dostava

Za sve vaše nedoumice u vezi s isporukom narudžbe, predlažemo da nas kontaktirate putem kontakt obrasca.

    Sustav dostave upravlja naš partnerski prijevoznik. Temelji se na zakazivanju termina koje sami određujete. Stoga možete zakazati dostavu prema svojoj raspoloživosti. Kako to funkcionira? Vrlo je jednostavno: Obavijestit ćemo vas o napretku vaše narudžbe na vašem Casanoov računu, u odjeljku "Moje narudžbe". Naš partner poslat će vam SMS poruku na broj mobitela koji ste naveli. Ova poruka predložit će datume za raspored dostave. Bit ćete upitani za datum zakazivanja za svaki paket koji čini vašu narudžbu (zatim ih možete zakazati za isti datum kako biste pojednostavili primitak vaše narudžbe).

    Za narudžbe kod kojih su svi proizvodi navedeni kao "na zalihi", nastojimo pripremiti vašu narudžbu u roku od 24 sata. Rokovi isporuke navedeni su za svaki proizvod na Casanoov web stranici. U tim slučajevima ne prelaze 5 radnih dana. Za narudžbe s proizvodima označenim kao "na zalihi", priprema i dostava temelje se na najduljem vremenu isporuke kako biste mogli primiti cijelu narudžbu u grupi. Savjetujemo vam da možete izvršiti dvije odvojene narudžbe ako želite brže primiti proizvode na zalihi i izvršiti drugu narudžbu s proizvodima koje imamo na zalihi. U svim slučajevima, vaše će narudžbe biti terećene tek kada vaša narudžba bude pripremljena, a ne prije!

    Dostave putem našeg partnerskog prijevoznika vrše se isključivo uz prethodno dogovoren termin po vašem izboru. To vam omogućuje da mirno odredite datum dostave i budete dostupni za preuzimanje svoje narudžbe.

    Da, sada dostavljamo na kopnenu Francusku (npr. Korziku). Međutim, trenutno ne dostavljamo na francuske prekomorske teritorije.

    Želite pratiti napredak svoje dostave. Kako biste to učinili, pružit ćemo vam sve detalje i informacije koje imamo na raspolaganju za praćenje vaše dostave u odjeljku Moje narudžbe na vašem Casanoov računu. Jednostavno odaberite svoju narudžbu i pronaći ćete status dostave. I, ako je primjenjivo, sve poveznice za praćenje vaših paketa.

    Pozivamo vas da kontaktirate korisničku službu našeg prijevoznika i navedete broj svoje pošiljke. S njima možete razgovarati o razlozima ovog nedostatka rasporeda dostave (poveznica na DPD, korisničku službu)

    Pozivamo vas da kontaktirate korisničku službu našeg prijevoznika i navedete broj svoje pošiljke. S njima možete razgovarati o razlozima nedostatka dostave i/ili obavijesti o dostavi (poveznica na DPD, korisničku službu).

    Ponekad ažuriranja poveznice za praćenje mogu potrajati. Preporučujemo da se vratite na poveznicu sljedeći dan. Ako ovo ne riješi situaciju, možete nas kontaktirati putem obrasca za kontakt s korisničkom službom, u odjeljku "Imam još jedno pitanje o svojoj narudžbi".

    U slučaju odbijanja zbog oštećenih paketa, primit ćemo informacije o povratu proizvoda od našeg partnerskog prijevoznika. Kontaktirajte nas putem našeg kontakt obrasca u odjeljku "Imam problem s narudžbom" i slijedite postupak izrade datoteke postprodajne usluge. To će nam omogućiti praćenje situacije i obavještavanje vas o napretku ponovnog slanja oštećenih paketa.

    Preporučujemo da nas kontaktirate putem našeg kontakt obrasca. Istovremeno, bitno je da kontaktirate našeg partnerskog prijevoznika kako biste ažurirali svoju adresu i/ili pružili dodatne informacije o adresi za dostavu.

    Datume dostave birate vi i naš partnerski prijevoznik. Preporučujemo da ih odmah kontaktirate kako biste procijenili svoje mogućnosti promjene datuma dostave. Da biste to učinili, možete slijediti poveznicu(e) za praćenje svojih paketa i provjeriti možete li promijeniti termin dostave.

    Datume dostave birate vi i naš partnerski prijevoznik. Preporučujemo da ih odmah kontaktirate kako biste procijenili svoje mogućnosti promjene datuma dostave. Da biste to učinili, možete slijediti poveznicu(e) za praćenje svojih paketa i provjeriti možete li promijeniti termin dostave.

    Trenutno nudimo dostavu putem naših partnera DPD ili UPS. S našim partnerom smo se dogovorili da vam pružimo najbolji način dostave. Dostave se vrše isključivo uz ponudu termina koji vi odaberete. Zato je važno odabrati svoj broj mobitela kako biste mogli primati i odgovarati na obavijesti o odabiru dostave.

Otkazivanje - povlačenje

Za sve vaše zahtjeve za otkazivanjem ili povlačenjem poslane narudžbe, predlažemo da nas kontaktirate putem kontakt forme.

    Ako naručujete proizvode koji su na zalihi, možete zatražiti otkazivanje putem kontakt obrasca. Poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom otkazivanja nakon što otkazivanje stupi na snagu. Ako naručujete proizvode koji su na zalihi, otkazivanje narudžbe više nije moguće tijekom pripreme i otpreme narudžbe. Preporučujemo da kontaktirate Službu za korisnike putem kontakt obrasca kako biste utvrdili najbolje rješenje za otkazivanje narudžbe nakon što je otpremljena.

    Casanoov vam nudi obrazac za odustajanje od kupnje u našim općim uvjetima prodaje. Podsjećamo vas da imate do 14 dana od primitka narudžbe da zatražite odustajanje od kupnje. Sve informacije o uvjetima odustajanja od kupnje pronađite u našim općim uvjetima prodaje.

    Ako naručujete proizvode s rezerviranim artiklima, možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca kako biste provjerili je li moguće promijeniti adresu za dostavu. Ako naručujete proizvode koji su na zalihi, promjena adrese za dostavu više nije moguća nakon što je narudžba pripremljena i poslana. Međutim, možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca kako bismo pronašli rješenje za vašu situaciju.

Problem s narudžbom

Za sve vaše nedoumice u vezi s vašom narudžbom, predlažemo da nas kontaktirate putem obrasca za kontakt. Sva pitanja u nastavku rješavaju se putem ovog obrasca za kontakt.

    Dva koraka mogu potvrditi ovo odbijanje plaćanja: Odmah nakon završetka narudžbe, bit ćete preusmjereni na stranicu koja vas obavještava o ovom odbijanju: Automatski će vam se poslati poruka u pristiglu poštu kako bi se potvrdilo da je transakcija pogrešna. To se može dogoditi u slučaju prednarudžbe. U skladu s našim obvezama, sredstva prikupljamo samo prilikom pripreme narudžbe. Iz tog razloga, tijekom pripreme kontaktiramo vašu banku kako bismo odobrili isplatu. U nekim slučajevima vaša banka može odbiti ovo odobrenje (nedovoljno sredstava, prekoračenje bankovnog limita, odbijanje banke itd.). Očito je da ne možemo ispuniti narudžbu bez rješavanja situacije s vaše strane. U tim slučajevima savjetujemo vam da: Utvrdite razloge ovog odbijanja Pronađete odgovarajuće rješenje za rješavanje razloga ovog odbijanja Ponovno pokrenete novu narudžbu uzimajući u obzir ove razloge (problem s 3DS-om, bankovni limit, nedovoljno sredstava itd.) Odbijanje plaćanja može biti uzrokovano nekoliko razloga. Raspravit ćemo o najčešćim slučajevima i kako ih riješiti. Za bankovne kartice i PayPal plaćanja: 3DS sustav: Casanoov osigurava sve svoje transakcije putem 3DS sustava. Ovaj sigurnosni sustav može se razlikovati ovisno o vašoj banci: kod za provjeru koji treba unijeti, bankarska aplikacija koja vam šalje zahtjev za potvrdu za određeno plaćanje itd. Kako to popraviti? Morat ćete ponovno poslati narudžbu i pažljivo slijediti 3DS postupak koji je odredila vaša banka, na koji ćemo vas preusmjeriti. Ograničenje online plaćanja: Vaša banka može ograničiti vaše ograničenje online kupnje (za određeno razdoblje i/ili maksimum za jednu transakciju). Neki mogući scenariji: Obavili ste nekoliko uzastopnih kupnji u kratkom razdoblju. Ukupni iznos premašuje vaše ograničenje kupnje. Narudžba koju želite finalizirati premašuje vaše ograničenje. Kako mogu riješiti ovo? Preporučujemo da kontaktirate svoju banku kako biste potvrdili razloge odbijanja plaćanja. Ako je potrebno, možete zatražiti od svoje banke da poveća vaše ograničenje ili pričekati nekoliko dana prije nego što izvršite drugu narudžbu. Ove promjene ograničenja možda neće biti trenutne. Također imate mogućnost korištenja drugog načina plaćanja.   Vaša banka odbija obraditi transakciju: Imamo malo dokaza koji bi objasnili ovu situaciju. Kako možemo riješiti ovaj problem? Preporučujemo da kontaktirate svoju banku kako biste potvrdili razloge odbijanja plaćanja. Možete nam ih dostaviti kako bismo u budućnosti mogli poboljšati naše usluge.   Nedovoljno sredstava: Prilikom finaliziranja narudžbe, šaljemo zahtjev vašoj banci za potvrdu da možemo naplatiti iznos vaše narudžbe. Jedna moguća situacija je nedovoljna sredstva prilikom podnošenja narudžbe. U tim slučajevima vaša će banka odbiti autorizaciju. Kako mogu riješiti ovaj problem? Provjerite sredstva na računu koji se koristi za transakciju. Po potrebi kontaktirajte svoju banku. Ponovno pošaljite narudžbu čim je vaša banka potvrdi kako biste bili sigurni da vaš saldo neće ponovno blokirati autorizaciju banke.

    Plaćanje na čekanju može biti uzrokovano nekoliko razloga, ali najčešći je kada izvršite prednarudžbu na web stranici. Doista, kao što je objašnjeno u pitanju "Prednarudžba, što to znači?", teretimo iznos vaše prednarudžbe u trenutku rezervacije. Ovo je vrsta rezervacije proizvoda prije nego što se uopće vrati na zalihu. To vam omogućuje da osigurate da ćete imati svoj proizvod čim ponovno postane dostupan. Drugi mogući scenarij: - Niste dovršili plaćanje korištenom metodom plaćanja. Na primjer, moguće je da niste unijeli 3DS sigurnosni kod. Ovaj slučaj će brzo postati odbijeno plaćanje. Bit ćete obaviješteni e-poštom. (Vidi odbijeno plaćanje.)

    Nakon što nam pošaljete podatke o narudžbi i dotičnim paketima, moći ćemo vam poslati upute za vraćanje dotičnih paketa i omogućiti nam da vam pošaljemo proizvod koji niste primili.

    Da biste pronašli svoj račun, prvo se morate prijaviti na svoj Casanoov račun sa svojim Casanoov vjerodajnicama. Da biste to učinili, prvo morate pristupiti stranici za prijavu koja se nalazi na vrhu stranice s ikonom osobe. Zatim unesite svoje Casanoov vjerodajnice (korisničko ime i lozinku). Nakon što se prijavite na svoj račun, kliknite na ikonu osobe (vaš račun) u gornjem desnom kutu. Nakon toga bit ćete preusmjereni na stranicu svog računa. Zatim kliknite na "Moje narudžbe". Pojavit će se sve vaše narudžbe izvršene putem Casanoova. Kliknite na "Prikaži detalje" za narudžbu za koju želite račun. U odjeljku "Moje narudžbe" kliknite na "Prikaži detalje narudžbe za koju želite račun". Doći ćete na ovu stranicu, sve što trebate učiniti je preuzeti svoj račun.

    Zakonski rok za odustajanje od narudžbe je 14 dana od primitka vaše narudžbe. Tijekom tog razdoblja imate mogućnost poslati nam svoj zahtjev za odustajanje putem našeg obrasca za kontakt s postprodajnom službom, odjeljak "Želim odustati". Morat ćete odabrati proizvod(e) za koji(e) želite odustati. Imat ćete obrazac za odustajanje koji trebate ispuniti i poslati nam. Dostupan je putem ove poveznice za preuzimanje. Odustajanje je povezano s uvjetima koje možete pronaći u našim Općim uvjetima prodaje > Pravo na odustajanje od narudžbe. Preporučujemo da se s njima ponovno upoznate!

    Zamjena proizvoda trenutno nije moguća. Ako ste još uvijek u zakonskom roku za odustajanje, možete nam podnijeti zahtjev. Uvijek nas možete kontaktirati putem obrasca za kontakt s korisničkom službom.

    Molimo Vas da nas brzo kontaktirate putem obrasca za kontakt s korisničkom službom. Slijedite korake odabirom odjeljka "Imam problem s narudžbom" i opisom problema. Pomoći ćemo Vam u rješavanju Vašeg problema.

    Nedostaje li vam paket? Prvo možete provjeriti jeste li primili sve pakete uključene u vašu narudžbu prijavom na svoj račun, pod "Detalji moje narudžbe". To će vam omogućiti da provjerite jesu li svi paketi isporučeni. Ako jedan od paketa nije stigao ili ako dostava traje neuobičajeno dugo, kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt korisničke službe. Nedostaju li artikli u vašem paketu? Kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt postprodajne službe, navodeći dijelove koji nedostaju i njihovo kodiranje (napravite potpuni popis dijelova u vašim paketima i usporedite ih s dijelovima navedenim u uputama za sastavljanje). Ovisno o nedostajućim elementima, zajedno ćemo pronaći rješenje kako biste mogli sastaviti svoje artikle bezbrižno!

    Molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, odjeljak "moj proizvod ne radi", "moj proizvod više ne radi" ili "ne mogu pokrenuti svoj proizvod", ovisno o situaciji. Utvrdit ćemo radnje koje treba poduzeti kako bismo pronašli rješenje za nastali problem.

    Molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, pod "Moj proizvod više ne radi", ovisno o situaciji. Odredit ćemo radnje koje treba poduzeti kako bismo pronašli rješenje za nastali problem.